31 Maj 2010 och en himla spanjor!

hej och gomorron!

Idag är det början på en riktig skolvecka och det känns inte så bra eller det är ju kul att träffa alla kompisar men det kunde jag ha gjort även om det var en icke skolvecka! :p Jag hinner inte skriva mycket nu för jag måste dra till skolan snart men jag tänkte bara fråga dig om du har sett Spaniens bidrag i Eurovision song contest? Den galna gubben som kommer in är ju helt sjuk i huvudet! Han kom ju in och förstörde hela himla bidraget, det räckte inte med att låten var dålig utan han skulle komma in och förstöra ännu mera! Nedanför kan du se bidraget när han kommer in.

 


Kommentarer
Postat av: issa

men i den där killen är ju meningen att han ska in, deet är ju en annan kille som kommer in i riktiga bidraget. ;O :)

2010-05-31 @ 16:25:24
URL: http://issasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0