30 Maj 2010

Gomorron!

Idag ska jag vara med Rebecka men jag vet inte vad vi ska hitta på men nånting kul blir det alltid! Jag är på ett asbra humör för det är ju såå soligt och varmt ute, nu känns det liksom som riktig sommar. :) Jag har på mig ett par korta shorts och ett linne som jag alrig växer i, jag köpte det förra året och det är fortfarande lika stort. Har du också lika soligt hemma hos dig? Ikväll ska jag, pappa, Emil, Ludwig och Jenny och hennes familj grilla med våra grannar, det var lite jobbigt att skriva det där ba: Jenny, Emil och ja allihopa! xD Jaja nu ska jag måla tänderna och sen ringa Rebecka och gå till henne, ha det bäst hej då! // sOphia


Haha! Vattnet var inte så där mörkt utan det var alldeles ljusblått om man åkte ut med
båten till en "sjö"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0