29 Maj 2010

Hej på dig!

För ett litet tag sen åt jag frukost och kollade på tv, det är en riktig lördagsmorgon tycker jag fast det låter inte så roligt men om det är något bra påtv så är det väl lyckat! =) Vad ska du göra idag? Hoppas du ska göra något kul för det ska jag och det jag ska göra är att åka iväg till Djursholm för att fira min gudfars sons födelsedag! :) Han fyller 8 år idag så ett stort grattis på dig! Vi ska grilla, överföra bilder från Thailand och typ käka tårta där, jag längtar tills bilderna är överförda för då kan jag visa lite bilder på mig från Thailand.

Dom är så mysiga och härliga! Fast vi ska inte dit snart utan det blir ikväll för här hemma har vi lite saker som måste fixas som t.ex. jag måste städa mitt rum, göra ett litet kort till Oscar, duscha och självklart så ska jag ju blogga! =)

Jaja, jag kanske ska börja med att städa mitt rum nu och sedan överöfra bilder från igår + en video så ha det bäst! // sOphia


Den här bilden är från i torsdags. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0