28 Maj 2010+ Poolparty!

Hej och gomorron!

Nu är det fredag igen så idag ska jag och klassen cykelorientera runt det stället där vi bor och det ska inte bli så kul men det blir ju roligare när kompisarna är med så liite kul kommer det nog bli ändå. Ikväll ska jag hem till Sofia på poolparty men jag är inte den enda som kommer utan det kommer fler! =) Vi hade tänkt att grilla med grannarna men det får bli på söndag istället. Juste, jag har en liten fråga till dig som sitter där hemma och frågan lyder såhär: Är du rädd för att någon ska stå med ansiktet framför ditt när du öppnar ögonen i duschen? Hoppas ni fattar vad jag menar för just nu hinner jag inte förklara eftersom Rebecka kommer när som helst och då ska vi cykla ner till skolan, hej då! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0