26 Maj 2010

Gomorron på dig!

Idag blir det Natur Historiska för mig, det kommer nog att bli tråkigt men jag får göra det bästa med situationen som Rebecka sa igår. Fattar ni vad hon menar med det? Vad menade du med det Rebecka? =) Om en stund kommer Rebecka och då ska jag ha hunnit med att måla tänderna! Eftersom att det är ganska bra väder ute just nu så har jag på mig svarta strumbyxor, shorts och en t-short med typ hundra mini dödskallar på =). Om det blir kallt så får jag skylla mig själv men vi ska ju vara inne nästan hela dagen så det är typ en procent att jag kommer frysa.

Aja iaf, igår var jag inne på H&M:s hemsida och kollade efter en klänning som jag kan ha på skolavslutningen men jag hittade inngen snygg! Jag menar kolla på dom här nedanför, dom är från H&M och jag vill inte ha en sån klänning utan jag vill ha en snygg klänning. Alla vuxen modeller är typ för stora för mig så det är lite synd.... är det någon som kan ge ett tips var jag kan köpa en snygg klänning?

Båda klänningarna är bajs!


Kommentarer
Postat av: SIEL

absolut! :D

2010-05-26 @ 10:37:55
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: cixi

Jag har också problem med att hitta en klänning till skolavslutningen. Det är verkligen super svårt. synd att du inte kan ha vuxen storlekar:/men har du kollat typ cubus eller lindex? När jag är på lindex önskar jag att jag kunde ha barnstorlekar ibland för dom är så coola, haha:)



vadå måla tänderna?

2010-05-26 @ 18:58:31
URL: http://cixi.blogg.se/
Postat av: Mli

Jag har oxå problem med det. Men kolla på Lindex, hade faktiskt några bra klänningar men inte i min storlek.... :(

2010-05-26 @ 21:23:31
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0