26 Maj 2010

Gomorron!

Today is a good day I think, hehe! =) Inte för att solen är här men för att det fortfarande är tema vecka och då slipper man alla lektioner och åker på roliga utflykter istället! Idag ska jag och klassen åka till Tibble badet för att lära oss om HLR (jag tror det hette så) och livrädda dockor, vi ska också få testa att bada med kläderna och med badkläder men jag har redan testat att bada med kläderna på så jag vet redan att det är ganska jobbigt! Jag har haft sovmorgon till klockan 09.10 varje dag men idag börjar vi 08.30 usch vad segt att vi inte kan fortsätta med att börja 09.10 bara för den här veckan! Aja jag ska väl vara glad att jag får åtminstone liite sovmorgon.


Juste, jag är ledsen att jag inte skrev igår men direkt efter vi kommit till tågperrongen i Täby Kyrkby så gick jag, Vicci och Emelie snabbt hem till vårt egna hem där jag hämtade shorts, linne, vattenflaska och fotbollskläderna för att 4 killar och typ 8 tjejer (det blev åtta om man räknar med mig) vi hade vattenkrig! :D Det var aaaaskuuul, åh vad jag vill göra om det igen! När jag kommer hem skriver jag mer om vattenkriget och vad som hände efter och sånt där för nu måååste jag bajsa, hej då! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0