24 rum i en lägenhet!

Heej!

Just nu är det asbra väder ute, jag svettas även fast jag har gått i schorts och t-shirt hela dagen. Om en liten stund ska jag gå till pianot och därifrån till pappa och från pappa ska jag gå till fotbollen så jag kommer inte att ha tid att uppdatera dom timmarna som kommer men ikväll när jag har duschat och så då kan jag kanske skriva. Idag på lunchrasten var jag, Rebecka, Karro, Alex och Emelie nere på ICA där jag köpte en drick yoghurt och Rebecka en stor festis! Yoghurten var verkligen jättegod, jag ska nog köpa en sån nästan varje rast om det är äcklig mat.


Aja medan jag är borta och inte kan ni kolla på videoklippet nedanför, han som bor där heter Gary Chang och han bor i Hong Kong men alla lägenheter är tydligen så små och dyra där så han har byggt ut sin till 24 rum i en lägenhet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0