24 Maj 2010

Gomorron!

Vaknade för ett tag sen och gick upp och åt frulle som min pappa säger, haha det låter lite konstigt men det är roligt att kunna ha smeknamn till saker! xD Idag ska jag och klassen till Naturhistoriska Muséet och äh... vi ska gå runt lite tror jag fast jag hoppas vi får göra lite andra saker också som t.ex. springa lite fritt runt omkring.

Det är tema vecka den här veckan så vi kommer bara göra roliga saker faktiskt eller jag tycker att det är ganska jobbigt att vara på Skansen med en 30 elevers klass men det kommer nog bli kul ändå (vi ska till Skansen den här veckan). Vad ska ni göra idag då? Hoppas ni får en sån här toppen dag!


Solen är ju här idag men det är ändå ganska kallt ute så jag har på mig jeans, t-shirt och en blå/mörkblå adidasjacka. =) Juste jag glömde skriva att i fredags när jag var på sån där Gökotta grej så såg jag en orm! Det var några tjejer framför mig som börja skrika: EN ORM!!! Jag skrek: VAR?! xD Det borde sett ganska kul ut eftersom det var bara en liten kopparorm!
Aja nu ska jag måla tänderna och lägga min matsäck i min väska så ha en asbra dag för det tänker jag ha! // sOphia 


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vill du ha fler besökare till din blogg? Har just nu en tävling där du kan vinna 50 spotlights till Bloglovin och kan då reklamera gratis för din blogg i 4,5 timmar på bloglovin!



Passa på nu när det inte är mycket folk som är med, för då har DU större chans att vinna! http://fatmas.blogg.se/2010/may/tavla-om-50-spotlights-till-bloglovin.html#comment

2010-05-24 @ 16:55:41
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: För att vara med i tävlingen måste du skapa ett parti på UR, länka till ditt parti och motivera varför ditt parti är bäst.

2010-05-24 @ 17:07:48
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0