23 Maj 2010

Hellu!

Jag vet att jag inte har bloggat sen i typ torsdags men jag har haft no time så det har varit lite svårt men nu bloggar jag igen och det är väl bra? =) Nu ska jag skriva lite om vad jag gjort för det är roliga saker:

Fredag: Jag, Rebecka och Sofia hade Annorlunda skoldag och vi hade valt Gökotta som första val och det fick vi, vi skulle kolla på gökar. Det blev typ inget gök kollande utan bara pauser då man fick sitta och prata, käka matsäck men det var en som var intresserad av gökarna. Vi hade valt det för att sluta tidigt (vi kom hem klockan 10.00 på förmiddagen) så när vi kom hem badade vi i Sofias pool och det var asskönt! Vi käkade också glass och gjorde kokosbollar! :D Vid halv 5 ungefär så tog jag tåget in till Östra station för att möta upp pappa, jag skulle lyssna när han repa, lite senare åt vi Sushi.

Lördag: Jag och fotbollslaget spelade match mot Tis och vi förlorade tyvärr men det var inte rättvist. Sen åt jag Ben& Jerrys med smaken Baked Alaska, den var asgod! Sen beundrade jag mina nya converse från London och vet ni? Jag får behålla pengarna jag skickade med till pappa så jag fick dom gratis av honom, tack pappa! =)
På kvällen såg jag och pappa en film som heter Om en pojke men jag somnade innan den var slut, är det någon annan som sett den?

Idag: Jag har dammsugit lite och snart ska jag kanske hänga med mamma och Emil in till stan för att Emil ska klippa sig men jag vet inte om jag orkar följa med..... aja ni får ha det så himla bra! // sOphia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Najsigt! Haru sett mitt öga? Gå in på min blogg o kolla på en bild, jag ser ut som en mupp xD



Ses imorgon!

2010-05-23 @ 14:17:02
URL: http://sofiascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0