19 Maj 2010

Gomorron!

Igår hade jag tänkt att jag skulle ha på mig schorts idag men det ska ju typ renga så det blir inga schorts för mig idag, istället så blir det jeans och en t-shirt. Men bara det blir varmt så är det skönt :). Idag kommer pappa hem eller inte idag utan ikväll nån gång vid 24.00 eller hur ska man skriva tolv på natten? Aja iaf han kommer förmodligen ha med sig ett par Converse hem!


Dom ska då bli mina för jag gav han pengar för att köpa det där och det är nog inget problem att hitta ett par Converse i London så jag hoppas! :D Om typ 40 minuter ska jag gå till Sofia och därifrån direkt till IP, vi ska ha idrott där och orientera. Ööööörghhh jag vill inte orientera för det är bajstråkigt!  Aja idag kommer min uppdatering vara sådär för jag ska på piano och fotbollsträning när jag kommer hem men jag kanske hinner skriva ett inlägg innan, jag får se.


Vad sa du? =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0