18 Maj 2010

Gomorron!

Idag är det ännu en jättesolig dag även fast solen bara skiner lite men den kommer att steka på dagen! :D Jag har ätit frukost och ska snart gå till skolan, hoppas att Sofia kommer idag för hon var sjuk igår =(... om du inte kommer idag Sofia så krya på dig och sola! :P I morse så låg jag och gosa med Sally och då märkte jag nånting som stack ut på hennes huvud och det var en fästing som rörde på benen! Det var asäckligt så Micke kom och tog bort den med en fästingplockare för hundar men det var äckligt att se. Nu är hon på väg till Öland den lilla lyllo osten/sötnosen! :D Hon kommer att ha det så himla härligt där för det går inte att inte ha det härligt där. Aja nu ska jag sätta på mig skorna och sedan dra till skolan, ha det bäst! // sOphia


Här är Sally :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0