17 Maj 2010

Gomorron på er!

Idag är det första skoldagen på fyra dagar, det känns konstigt men jag hoppas det är någon sån här annorlunda skoldag den här veckan för då slipper vi en hel dag skola! :) Men det ska ändå bli kul att träffa alla mina kompisar så får jag höra vad dom har gjort fast vissa av dom vet jag redan vad dom har gjort men inte alla.
Jag har iaf tagit på mig kläder nu och det är: Två linnen (fast det ena är grått och det är det man ser) och mina nya byxor! :)


Jag har varit vaken ganska länge nu för jag vaknade 06.00 så jag är hungrig och måste äta frukost, men innan det måste jag ta fram pengarna pappa ska ha med sig till London för när han kommer hem så ligger ett par Converse i resväskan och väntar på att jag ska ta dom! :D Aja nu ska jag hjälpa till med frukosten där nere så ha en asbra dag! // sOphia

Solen skiner ute:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0