16 Maj 2010

Hej och gomorron för vissa! I morse vaknade jag av att Ivan kom till mig och ville leka men jag låtsades sova så då kom Jenny och tog bort honom :) Jag trodde att klockan var typ 10.00 när jag gick upp men nej det var den inte utan den var bara 08.00, jag kan typ inte sova längre än så!

Så jag gick upp då och åt frukost med August, Emil, Ivan och Jenny och det var såå himla gott för Jenny hade gjort plättar med socker på! :rolleyes: Nu är jag ensam hemma för jag ville gå hem och byta om till kläder för nu är klockan redan 10.30 så nu har typ en ganska stor del av dagen gått, nä inte stor del men en liiten del. :)

Idag ska kanske min faster komma och typ fika eller nåt, eftersom att jag hade namnsdag igår så sa pappa att vi ska typ fika idag så det är väl det jag ska göra idag. Men jag måste göra en sida engelska i min läxbok för man skulle typ vara färdig med den imorgon, aja nu ska jag sortera lite bilder och fortsätta lyssna på Grease låtarna så ha det bäst! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0