15 Maj 2010

Gomorron! Idag är det min namnsdag! Wohoo, det är namnet Sofia idag så jag har namnsdag men jag stavas ju såhär: Sophia fast det finns inte Sophia med ph i kalendern så jag får nöja mig med att det är Sofia.
Alice ligger fortfarande och sover för klockan är ju bara halv åtta just nu, jag vaknade klockan 06.10 så jag har varit vaken ett ganska bra tag nu.

Jag har legat och läst väldigt länge men nu är jag såå himla hungrig att jag måste gå ner och äta frukost när som helst! Men iaf idag är det världens bästa väder ute så jag längtar efter att gå ut i den stekande solen, igår solade jag och Alice på hennes tomt och då fick jag lite färg in my face men den färgen har typ gått bort idag så jag får skaffa ny genom att sola igen nu när vädret är världens bästa! :D Då ska jag använda mina nya solbrillor.

Vad ska ni hitta på idag då? Hoppas ni går ut om ni nu har lika bra väder som det är här hemma i Täby Kyrkby! :) Aja nu måste jag gå ner och göra smoothie annars kommer jag att dö av hunger och det vill vi ju inte, hej då ha det bäst! // sOPhia

P.s: Grattis till alla som heter Sofia, idag är det vår namnsdag om ni inte visste det! :)


Här låg jag och stekte igår men då hade jag alldeles för tjocka kläder på mig.

Kommentarer
Postat av: i s s a

grattis på namnsdagen!! :)

2010-05-15 @ 12:24:18
URL: http://issasplace.blogg.se/
Postat av: sofia

tack :p haha jag är sofia w i din klass!

2010-05-17 @ 10:29:17
Postat av: Anonym

Snygg dendär andra tjejen i bakgrunden är då! ;)

2010-05-17 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0