13 Maj 2010

Hej och gomorron på er som nyss vaknat! Jag vaknade för ett ganska bra tag sen så nu har jag ätit frukost och klätt på mig kläder, idag ska jag kanske vara med Rebecka och Ida men Rebecka var ganska trött eftersom hon hade kommit hem väldigt sent igår. Ett till problem är att varken Rebecka eller jag har Idas nummer för min klasslista är hos mamma någonstans och Rebecka vet inte var hennes är, vi skulle behöva ringa Ida och säga hur det blir för Rebecka kanske ville göra något ändå.


Aja om inte Rebecka vill så kanske Ida och jag kan göra något men Rebecka pratade om att göra något i morgon istället och då kanske inte Ida orkar vara med mig två dagar i rad! Man tröttnar på mig ganska fort, nä jag bara skojja fast det kanske är sant! xD Jag tänkte göra ett nytt inlägg nu och där kommer ni att få se "Min klädsel today" så kolla om en liten stund så har jag säkert lagt upp den, hej då! // sOphia


P.s: P.s:et är till Ida så Ida om du har läst det här inlägget så läs det här med! Om du har klasslistan hemma hos dig så ring till antingen min pappa eller hem till Rebecka, ha det jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0