12 Maj 2010

Goomorron allihopa! Jag är just nu på väldigt glatt humör för om ett tag ska jag gå direkt till IP för att ha ute idrott!! Det ska bli så himla kul, jag älskar idrott och då förstår ni kanske att det är mitt favoritämne. Sen när vi haft idrott är jag oftast på bra hunör så då blir svenskan rolig och sen blir det SO så jag och Sofia ska sätta ihop en powerpoint som vi sen ska redovisa, idag kör jag med svarta och gröna leopardleggings med två linnen men det är bara ett som syns och en skjorta över det! Låter det bra? =) Alla har inte samma smak, aja nu ska jag kolla på några bloggar så ha en asbra dag! // sOphia

P.s Det här är ett p.s till Sofia: Vi ska inte vara färdig med redovisningen idag. =)


Kommentarer
Postat av: Mli

Kan du inte visa en BILD av outfiten du hade idag?

Såg aldrig skjortan...

2010-05-12 @ 12:55:46
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0