11 Maj 2010

Gomorron! Snart ska jag gå till skolan men först tänkte jag bara bjuda på ett litet inlägg. Idag kommer allt vara som vanligt förutom att nånting konstigt kommer hända för jag lovar det händer konstiga saker varje dag! Efter skolan vid nån tid kommer jag att ha utvecklingssamtal men jag får se om det går för pappa är sjuk men han får väl smitta ner mina lärare! xD Nej det är klart han inte kommer göra.

Men mina omdömen och min utvecklingssamtal lapp är hemma hos mamma så jag får gå dit och hämta den och när jag ändå är hos mamma så kan jag passa på att hoppa på vår nya stora stutsmatta som vi fick igår.


Mamma och Micke åkte och hämtade den hos mina kusiner som inte ville ha den längre, hoppas dom har monterat upp den aja nu måste jag kolla så att jag har med mig allt och sen dra till skolan fast det är typ en kvart kvar innan jag behöver gå! // sOphia


Jag tror ni har sett den här bilden förut men det går bra att repertera! :p

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur mår du? Kram

2010-05-11 @ 12:25:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0