1 Maj 2010

Godmorgon! Jag vaknade alldeles nyss och det var riktigt skönt att få sova ut på en helgdag, i vanligt fall brukar jag gå upp runt 06.30 alla dagar men den här gången kände jag verkligen för att ligga kvar ett tag. Igår var det ju Valborgsmässoafton och det var riktigt roligt. Gästerna var Rebeckas familj och Emils gudmor, vi åt god förrätt och kött till huvudrätt men efter huvudrätten så kände jag mig proppmätt så jag åt inte efterrätten som var vitchoklad kladdkaka! =)

Aja idag så vet jag inte vad jag ska göra men en sak måste jag göra och det är att ringa Kimsy och kolla om jag kunde hänga med henne till matchen som ska spelas idag! Det är lite senare på eftermiddagen/kvällen. Aja just nu så sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem från ICA med en baguette, banan och kaffe (jag dricker inte kaffe) för nybakad baguette är mycket godare än fryst brunt bröd! :D Ha det jättebra, hej då! // sOphia


Haha, här har ni en typ en veckas gammal bild på mig! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0