Träslödjslärare= Tårögd

Tjohej Svensson! Haha, jag vet inte vad jag fick det ifrån jag fick bara lust att skriva det xD! Vet ni att idag så fick jag min träslödjslärare tårögd, iaf vad han sa. Han blev det för att jag hade gjort en liten låda på bara en lektion och då var måtten helt perfekt plus att jag hade gjort det på ett avencerat sätt.

Allt det jag skrev nyss var det han sa, han sa också jädrar när han fick se lådan och jag ba vadå är det något fel? Han ba nej jag blir nästan helt tårögd! xD Jag vill inte skryta eller nåt men tyckte att det bara var lite kul x)

                                                                        

Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

sv: yees :D.

2010-03-16 @ 16:48:24
URL: http://soininen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0