Tjohej! xD

Dumma skola! I dag så är det fotbollsträning klockan 19.00 som jag har längtat efter men jag är helt fullproppad med läxor så det finns ingen chans för mig att ens få nudda en fotboll ikväll! :(

Aja egentligen så är det ju lite mitt fel att jag inte har gjort dom tidigare men det låtsas vi att det inte är ;p.

I kväll så ska jag också på Ivans lilla kalas, Ivan är pappas flickväns son han fyller två år! Grattis på dig Ivan :).
Aja nu så ska jag skriva ett nytt inlägg så hej då! // sOphia

                                            

Kommentarer
Postat av: pauline

härligt att höra:D

allt är finfint här:)

vad har du för dig då?(:

2010-03-16 @ 16:43:10
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0