Smakade videung!

Heej! Ledsen att jag inte skrivit på ett tag och att jag skriver så få inlägg om dagen, det ska bli ändring på det.
Det är bara det att det är så mycket jag gör hela tiden så det finns inte så mycket tid till att sitta framför datorn och blogga men det är ju kul att blogga så jag tänker inte sluta!
Det skulle inte vara så kul om jag aldrig fick några kommentarer men nu får ju jag jättefina kommentarer av er, utan era fina kommentarer skulle jag slutat blogga för länge sen.

Aja iaf igår så var jag med kompisar på eftermiddagen och klockan 17.00 stack jag, Elin och Kimsy på fotbollsträning. När jag var på väg hemfrån skolan blev jag mulad (av två killar) så mycket att det inte ens går att förklara! Dom ska få igen i morgon såklart, idag så hann jag inte tyvärr.....

Aja men iaf på vägen till fotbollsträningen så plockade jag och Elin ner några videungar från ett träd och sedan så smakade vi pälsen på den och sen så skalade vi den och åt! Jag vet inte hur man ska kalla det mjuka på videungen, jag skrev pälsen men det kanske inte var så bra förklarat.

                                 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0