Slutar tidigt

Hej! I dag så slutade vi väldigt tidigt eftersom att alla lärare hade någon konferens eller vad det nu var...
Men det är skönt att sluta tidigt iaf! =) Klockan 15.50 så börjar min pianolektion och sen klockan 17.00 så börjar fotbollsträningen som bara håller på i en timme för vi kommer ha någon informationsmöte till halv åtta!
Det är det jag ska göra idag, juste jag måste städa också det ser ut som att det bott galna apor här i mitt rum! ^^ Aja jag tänkte skriva ett nytt inlägg nu men innan det så kommer lite bilder skapade av mat!

                                                                            


                                     

                          

                            

                          

                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0