Sista dagen! =(

Heej! I dag är det som sagt sista dagen här och det känns tråkigt men samtidigt kul att få träffa pappa och alla kompiar. Vi har åkt skidor hela eftermiddagen och snart så ska vi åka och bada på ett äventyrsbad där vi kommer att träffa Sofia och Karros familjer, men innan det så ska vi äta spaghetti och köttfärssås! =)

Jag kollade nyss min mail och där hade jag fått ett epostmeddelande från BettiesGalleria där det stod: Nu har vi super rea!!! Så om ni vill ha något fint smycke så kolla in på BettiesGalleria. Aja nu så ska jag äta och sen så åker vi och badar! Ha det bäst! // sOphia

                                          

 

 


Kommentarer
Postat av: pauline

vad har du gör dig då?(:

2010-03-06 @ 17:15:50
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0