Planer för i morgon:

Planerna för i morgon är väl att jag ska sova typ till 08.00 som typ isf blir ett rekord att gå upp sent!
Sen så måste jag städa, städa och städa. Sen så ska jag gå till pappa. Sen så ska jag gå till fotbollsträningen och efter det så ska jag åka och bowla med fotbollslaget! =D

                                                                                   

Ja det är mina planer för i morgon, har ni planerat något eller har ni det soft och bara sover så länge ni orkar och sen så gör ni det ni har lust för? Jag har i och för sig också så när det gäller fotbollen och bowlingen men att städa, nej tack! =) Aja nu så ska jag ligga och glo lite på Sommaren med Göran, den är jätte rolig! Är det någon av er läsare som har sett den?

 


Kommentarer
Postat av: adina

hur är det idag då:)? Skönt med lördag :D

2010-03-13 @ 10:16:50
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0