Piano i matbordet? xD

Hej allihopa! Har nyss kommit hem från en promenad med Sally och Bosse, Sofia och jag gick tillsamans.
Efter skolan så gick jag hem till Rebecka och Elin och Ida hängde också med! Sen så gick jag och Rebecka hem till mig och kollade på någon serie som hon hade hittat, den hette typ något konstigt.

Aja iaf nu så väntar jag bara på att mamma ska komma hem så kan vi börja med tacos, det är mumsigt! ^^

Kolla på det här matbordet! Det är ett piano inbyggt, jag undrar vad man ska säga om man undrar om man har ett piano! Typ så här: Har ni ett piano? Ja i matbordet! xD

                                             

                                             

 


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hejsan :)

Victorian Dreams tog kontakt med mej idetta fallet :)

men det skadar inte att mejla och fråga dem :)

Det kan man alltid göra hur stor blogg man har eller liten :) lycka till krma

2010-03-12 @ 21:21:46
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: karro

den heter DEATHNOTE. rebecka berättade om de för mig.

2010-03-13 @ 10:14:13
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0