På väg hem

Heej! Sitter just nu i bilen med mina brosor brevid mig, vi är på väg hem från Sälen och det känns tråkigt.
Det var knappt något folk där när vi åkte hem så det såg helt dött ut men idag är det typ en sån här bytesdag då folk åker hem på morgonen men sen så kommer det mer folk senare på kvällen.


Men iaf har ni det bra? Hoppas det! =) Vi stannade och åt för typ tre timmar sen men nu så börjar det väl närma sig till vårt hus och vår efterlängtande hund Sally! Jag har inte träffat henne på en hel vecka!
Här kommer en bild på henne:

                                             
                                                         Om några timmar så ses vi Sally!

Kommentarer
Postat av: Mli

SYND att du inte vann i dendär bloggtävlingen. Jag röstade på dig! ;)

Hoppas du har haft det lika bra som det ser ut som du har haft det. :D

2010-03-08 @ 20:20:40
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Sophie

SV: Yes, hösten blir kallare i Nya Zeeland :) Men inte alls lika kall som i Sverige. :) På vintern här brukar det ligga mellan 5-10 plusgrader.

2010-03-09 @ 10:09:20
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0