Nya kategorier kommer!

Hej allihopa! Jag kommer från och med kanske nästa vecka börja med lite olika kategorier! Som t.e.x Veckans låt, Videoinlägg, roliga grejer, smycken som jag gör och ni kanske kan köpa... och tävlingar!
Men det där med smyckerna ni ska veta att jag är inget proffs på att göra det så jag får se hur jag gör med det....
I så fall så måste jag förbereda massa armband, halsband, örhängen och ringar innan den kategorin kommer ut.
Det var det jag tänkte skriva så ha det bäst! // sOphia ^^

Skriv gärna vad ni tycker om att jag skulle ha det där med smycken som kategori och skriv också vad ni vill ha för kategorier! =) Snälla!


Kommentarer
Postat av: ida

kul med tävlingar :)

men vad e det för smycken du gör??

jag tillverkar jättesöta pärlänglar ^^

ses imorron

2010-03-09 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0