Ny scarf!

Hallå alla där hemma!
För ett tag sen så kom vi hem från skidbackarna och sen så har vi inte gjort så mycket mer än att vi var på After ski och köpt en slags scarf till mig och mamma. Det är så blåsigt uppe på toppen så vi behövde nånting att dra över munnen. Snart så ska vi äta hamburgare, det ska bli gott! =)

 Är det nånting bra på tv ikväll förresten? Jag tror inte det men jag har faktiskt ingen aning! Aja här kommer några bilder från idag!


Här är min varma choklad med grädde i och väldigt mycket nötter! ^^


Här är min scarf eller vad man nu säger som jag köpte idag!
Det fanns inte så många att välja bland så det blev den här...


Den här backen gav jag mig på idag! =D

Ha det bäst! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0