Nu är det helg igen!

Godmorron alla som är vakna nu! Nu är det helg och jag har ingen aning vad jag ska hitta på idag, jag kan inte ringa en kompis nu det är för tidigt. Jag ligger just nu i sängen med varm oboy och två rostade smörgåsar, det är en god frukost!
I går så var det ju Lets Dance som jag låg och kolla på men sen så gick jag och la mig innan dom sa vem som vann, vet ni vilka det var? Jag är nyfiken så skriv det gärna i kommentarer! ^^ Aja nu så ska jag svara på lite kommentarer och kolla om mitt nya You Tube konto fungerar. Hej då! // sOphia

Kommentarer
Postat av: ida

Jag såg dt inte heller, men jag kollade på internet och jag tror Mattias vann :)

Snart ska jag åka och rida :))))))))

2010-03-27 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0