Kanske bestämt mig..

Hej och godmorgon! I dag så är det lördag och jag vet inte vad jag ska hitta på men snart så ska jag iaf gå ner och äta frukost. Jag ligger och kollar på min lilla tjock tv, jag undrar om någon kommer ha en sån om 30 år... dom kan ju inte bara försvinna. Aja igår så åt vi sushi till middag och det var riktigt gott, var det någon som såg på Lets Dance? Jag brukar inte kolla på det så jag vet inte vilka två par som gick vidare till final. Vet ni det så skriv det gärna i kommentaer, jag är nyfiken! ^^
Aja nu så tror jag faktiskt att jag har bestämt vilken färg jag ska ha på mina converse och det bliiir:
Gråa converse med apsnygga skosnören!

  
  


Kommentarer
Postat av: Mli

Vilka tror du gick vidare??

Det var iaf Claudia och Mattias. ;)

men det vet du väl redan nu iaf så

2010-03-20 @ 20:03:00
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0