Heej!

Här kommer litebilder från igår och idag!

                                         
                                    Här är min goda varma oboy med grädde och marshmallows i!
                                         
                                         Här grillade vi korv!  
                                            
                                         På kvällen så blev jag sugen på mozarella med tomater! 
                                                                                                                                
                                    
                                                                              
                             Här är jag med mitt nya pannband från SPP! Dom gick runt och delade ut lite reklam! ^^
                                                                                    


Kommentarer
Postat av: pauline

vad kul:D

jag har åkt runt till en massa olika ställen med klassen och haft det kul:)

2010-03-05 @ 23:26:39
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: adina

fin blogg :)

2010-03-06 @ 10:32:17
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0