God natt!

Nu är det sista gången jag ligger i den här våningsängen så att den här natten får jag ta och njuta mycket! =)
Vi har varit och badat på badhuset Xperium och det var grymt kul xD! Sofia och hennes familj kom sen och då åkte vi en rutshkana as många gånger, Karro och hennes familj dom kunde inte komma eftersom att hennes brorsa var tyvärr sjuk så att dom gick och bowlade istället.

I morgon så kommer jag inte kunna skriva någonting eftersom att vi kommer sitta i bilen typ hela dan och jag måste spara batteriet så att vi kan se på film i några timmar! Aja sov jätte gott och ha det bäst! // sOphia ^^ 

                                                                       


Kommentarer
Postat av: adina

naw din katt:D?

2010-03-07 @ 09:30:24
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0