Fredag!

Hej allihopa! Ledsen för att jag inte skrev i morse men jag sov istället ^^. Vi har som vanligt åkt skidor hela dagen men snart så ska vi förmodligen åka och bada på ett nytt badhus som heter: Experium.
 Vi ska träffa Sofia och Karros familj där också! =) Har ni haft en bra dag?
Nu vill inte jag verka tjatig men kom ihåg att ni kan fortfarande rösta på mig här! Jag tror att tävlingen är typ slut antingen i morgon eller på söndag så rösta på så mycket ni orkar nu! =D Skulle isf bli jätteglad!


 Jaa iaf idag är det fredag och då har man det ju lite soft eller hur? Man kan ha lite fredags mys genom att äta popcorn och här ser det ut som att det är en skål med popcorn i eller är det verkligen det? =)
Nej det är det inte utan det är dit ritat så man kan ju skoja med någon genom att säga: Kolla jag har poppat popcorn! Sen så blir den jätteförvånad när man försöker ta popcorn! ^^

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0