Efter en helg med Tilda

Hej allihopa! Den här helge har jag varit med Tilda så därför har jag inte kunnat skriva, jag sov över hos henne igår och det var jättekul! Vi spelade spelet Buzz med hennes brorsa och hennes pappa, tyvärr så vann inte jag utan det gjorde Tildas pappa. Men iaf idag så var Tilda och jag i Täby C och där kollade jag efter ett par jeans som jag har kollat efter väldigt länge och dom har fortfarande inte fått in dom!!
Sen så kollade jag på jackaoch skor till våren som förhoppningsvis kommer snart! Jag vill ha en röd everest jacka och ett par skor som inte fanns i Täby C. Aja nu så har jag överfört lite bilder som jag nu ska göra nånting med!
See you later alligator! //sOphia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0