Efter en härlig dag!

Hej! Jag är helt slut och mätt, åt nyss pasta carbonara och den var god. Vi har åkt skidor hela dagen så att jag är jättetrött nu! Någon mer som är på skidresa? Jag och Emil åkte upp i en svart backe och det gick sådär..
vi åkte först en lift upp till en backe där vi fick åka genom en skog med gupp i och sen så tog vi av oss skidorna och gick lite högre upp och det var väldigt jobbigt kan jag säga er. Till slut när vi gått högst upp med våra klumpiga pjäcksor så fick vi inte på oss skidorna!
Vi testade alla möjliga sätt att få på dom men det gick inte så vi fick åka ner på rumpan till en mindre brantare plats och där så fick vi också lite problem men det funkade iaf, det kom till och med en man till mig och frågade om jag behövde hjälp och jag svarade att det gick bra ^^. 


Vad har ni gjort idag då?
I dag så kom Sofia och Carro hit upp till Sälen fast dom är i Lindvallen och jag är i Tandådalen men vi ska förmodligen bada ihop i ett badhus. Fast det behövde jag kanske inte säga utan det tar man ju för givet nu, jag menar vet ni någon person som skulle bada i sjön när det är minusgrader ute? Inte jag iaf! Aja nu så ska jag se på: Du är vad du äter! Så hej då! // sOphia

                                                    

Kommentarer
Postat av: Sophie

SV: Yes, det är varmt här i Nya Zeeland :) Men det börjar gå mot höst nu!

2010-03-04 @ 22:39:19
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: pauline

haft en bra dag?(:

2010-03-04 @ 22:48:55
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Va skojjigt ni verkar ha de :D ses i skolan:)

2010-03-05 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0