Bilder på min hund när hon var valp!

Heej! Jag var inne på en sida som heter Kennel Raaw och det var där vi köpte Sally (Sally är vår hund). Vi köpte inte henne när hon var liten valp eller jo vi köpte henne när hon var valp men hon var 12 veckor så hon var en stor valp! Men nu har jag varit inne och kollat på bilder när hon var liten och hon är ju bara för söt!
Den hunden som har en röd ring runt sig det är min hund Sally!


Här är en till bild på henne! =D

Sally du kommer alltid att vara lika älskad!!

 


Kommentarer
Postat av: Elin - Står för det jag säger

det är en russel:D



parson eller jack?:)

2010-03-28 @ 13:04:58
URL: http://elind.blogg.se/
Postat av: lovisa eriksson (foto)

Naw, vilken gullig liten hund!



sv; På lördagen var jag på volleybollturnering, det var superkul! Söndag = vilodag. Hur var din helg? :)

2010-03-29 @ 19:45:27
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0