Åh så mysigt!

Hej!
Nu så ligger jag i en våningsäng i vår stuga, det är jättemysigt! =) Vi var ute och handlade och åt på resturang ikväll så nu är jag fortfarande helt proppmätt. Iaf i morgon så kommer jag och dom andra gå ut och åka skidor hela dagen och ha det mysigt, vi får se om någon har lust att hänga med ut på någon svart backe med mig.. det ska som tur är vara mycket sol!



Här är min packning! System kameran är inte min så att ni vet.


Min goda lunch, det är pasta carbonara! Mums =)


Här är jag idag innan vi åkte ^^


Här har jag gjort i ordning min garderob! Snyggt va? =)


Nu så ska jag sova i den här sängen! God natt=)

// sOphia


Kommentarer
Postat av: Gissa 8D

Hoppar ni hare bra i stugan! Ses när du kmr hem :D



(om du inte kunde gissa vem de va så va de rebecka ._.)

2010-03-02 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0