Åh Polly vad gott! xD

Hej allihopa! För ett tag sen så kom jag hem från skolan, jag, Rebecka och Johanna gick till Ica för att Rebecka skulle köpa Polly! Man kunde få smaka choklad våfflor med glass där och det var jättegott men det smakade inte så mycket choklad iaf vad jag tyckte. Sen så gick jag hem och jag har fotat några berlocker som ni kommer få välja sen.

Clara ringde alldeles nyss och vi bestämde att vi ska hitta på nåt, jag vill baka bröd för jag har inte ätit något mellanmål för vi har inget gott här hemma men vi får se! Aja här kommer iaf bilder på roligt formade saker som är gjorda av tvål! Dom är gjorda av Andreas Kraeftner.

                                    

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0