Videoklipp!

Hej hej!

Nu tänkte jag lägga upp ett videoklipp här och ett till lite senare ikväll men här kommer det första, om ni vill se det ordentligt måste ni vrida på huvudet men inte på det andra.

 



Jag vet att jag låter JÄTTE konstig i slutet när jag ba: "Va?!" och sen mitt pipiga skratt men jag brukar inte låta så, jag vet också att jag råkar filma typ bara mig så förlåt Rebecka. Det här filmades förut när vi var på Skansen och Rebecka blir arg för att det är några himla okända ungar som kommer fram och kastar sten på henne!

Kommentarer
Postat av: lovisa 'R emma

fin blogg!:)

2010-06-16 @ 17:48:15
URL: http://leys.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Gud det åter som jag överreagerar asmycket xd

2010-06-17 @ 13:13:45
Postat av: sofia

HAhah! Kasta dom en sten på becka!? xD

2010-06-20 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0