Varit i stan med mina kära 5 åriga kompisar!

Heej!

Gud vad kul det har varit i stan med Rebecka, Karro och Sofia! Först var vi hos Rebecka en stund sen passade vi ett tåg och sen åkte vi in till stan och var inne i flera olika affärer som t.ex. Shock, Bluefox, Åhlens City (jag ville köpa en grej där), Urban outfitters, Lagerhaus, Ur&Penn och massor med fler affärer, vi åt också på Friday´s och det var verkligen asgott! :D Alla vi fyra tog Chicken fingers och sen tog vi också efterrätt som var någon slags choklad mousse men jag tog någon vit mousse som var jättegood :).

Jag trodde jag skulle köpa massor med saker men nej jag köpte bara en ring från Åhlens city men jag var nära att dela på några nyckel grejer med Karro fast nej så blev det inte.

Vi har flummat jättemycket som vanligt och särskilt på vägen hem på bussen för då vinkade vi åt alla vi såg och vissa typ kollade på oss och tog upp handen och vinkade lite osäkert, haha dom trodde väl att vi var himla störda.

Sen fick vi gå en bit från busshållplatsen men då passade jag på att plocka jättemycket najsiga blommor som nu ligger i en vas, men gud vad jag stör mig på tiden för när jag kom hem trodde jag att klockan var typ 21.30 men den var ju inte mer än 18.00! ;) Imorgon lägger jag upp bilder på ringen eller kanske ikväll men förmodligen imorgon.

Juste vet ni, jag höll på att glömma att nu är det sommarlov!! :D Sofia drar till USA imorgon så det ska väl bli kul men ändå jättetråkigt för oss här hemma, vi kommer sakna dig såå himla mycket Sofia men du får ha det sååååå himla bra i USA!! Det första du ska viska för dig själv när du kliver av planet är: "Hallelujah" xD Haha det vore kul! //sOphia


Haha snyggt eller snyggt? x)


Kommentarer
Postat av: Sofia

I promise, jag ska säga hallehlulja när jag kliver av.. Mamma o pappa kanske kan filma det, så jag kan lägga det på min blogg?



Haha - Ha det BÄST här hemma i sverige!!



kramkramkram Sofia

2010-06-11 @ 20:55:34
URL: http://sofiascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0