Anorexia gubbe.... scary!

Heej!

Jag är väldigt trött nu men jag måste fortfarande packa klart inför imorgon, vi ska till Öland imorgon och jag kommer blogga därifrån med min dator så det ser jag fram emot! :) Pannkakorna var asgoda så jag åt typ 4 eller 5, Alex var här med sin hund Pongo förut så då lekte Sally med honom medans jag och Alex gick runt och prata och jag avundades av hennes nya iphone (jag vill också ha en) och sen gick vi ner till ICA för att lämna filmen "Baksmällen" som jag och Tilda låna igår. Den var fett bra! :P

Det var någon gubbe före mig i kö och han hade typ anorexia för hans ben var lika stora som mina smalben längst ner är fast hans ben var så på låren också och magen var också vääldigt smal och han hade puckel rygg, icke bra! :thumbdown:
Just nu ligger Sally helt utslagen under min säng och jag sitter halvdöd här på stolen jag med... aja nu ska jag fortsätta packa men innan det ska jag kolla in lite bloggar så ha det bra! // sOphia


Vi lagar pannkaka hos Tilda! :)


Höhö xD


Dom pannkakorna som var minst missbildade var mina, kan ni gissa vilken tallrik?


Sen tog vi en typ 10 sekunders paus och sjöng lite på en låt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0