Lite bilder!

Hej på dig!

Idag har jag varit med Tilda again och är fortfarande! :D Det är lika kul som vanligt ofc, och jag har ganska många bilder att visa er så om ni bläddrar ner lite ser ni dom fina bilderna :) Alldeles nyss åt vi sen middag och innan det var vi i Vaxholm och bada hos våra kompisar för dom har en pool som jag och Tilda gilla och dom hade en kanin som bara var 9 veckor och den var såå gullig! :P

Inatt sov ju vi i ett tält som jag skrev förut att vi skulle göra och det funka asbra bara det att vi undrade vart regnet kom ifrån för när vi vakna var det massa vattendroppar i tältet även fast vi hade stängt tältet plus att det hade inte regnat så det var väldigt weard.... idag ska hon sova över hos mig fast inte i ett tält dåra utan inatt sover vi inne på riktiga madrasser! :) Vi har hyrt en film och köpt jordgubbar som vi ska käka med glass framför filmen, najs va? :P Just nu leker vi med Sally och lyssnar på den najsiga låten "Alor's on danse" som nu ligger på nr 6 på toplistan! Snart ska vi gå ner och se på filmen men här kommer ett par bilder, ha det najs! // sOphia

Juste nu är Sofia hemma! Jag träffade hennes föräldrar och dom var asbruna och då antar jag att Sofia också är det , vad askuligt att du är hemma nu Sofia! Hoppas du hafty det bra, vi får träffas sen! // sOphia


Tilda posar snyggt!


Jag och Olle posar också snyggt! xD


Snyygtt Tilda! :D


Haha!


Naaaw!!! Guuulliga Elvira :) (Tildas 1:åriga syrra)


Fiina Tilda! :D


Asgod macka asså!


Titta den snygga sandtatueringen jag gjorde på Tildas rygg! (vi fick tipset av Sofia)


Här fick jag min snygga sandtatuering av Tilda, det står SH alltså Sophia Hagelroth!


Här ska vi sova inatt och jag ska tyvärr sova där liket ligger.... juste bry er inte om high school musical affishen för den fick jag för ett bra tag sen och den ska bort! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0