Aros bilder, kommer mer sen!

Hej!

För ett tag sen var jag på pappas jobb och bada med pappa, Emil, Jenny och Ivan, Ivan var lite rädd för vattnet men sen blev det bättre! Vi köpte godis på vägen hem och hämtade min kamera hos mamma och nu känner jag lukten av grillen där ute, jag tänkte lägga ut måånga bilder från aros nu så varsågod njut:


Höhö jag har precis hoppat det är därför jag gör värsta minen! xD Daniella är i bakgrunden :)


Jag klättrar!


Alla små älsklingar i fågelgungan x)


Längst bort i mitten till höger kan ni se någon grön plupp och det är jag som spelar mot typ Täby IF eller vad dom nu hette....


Linn ritar ett hjärta på Anna med hennes kajal penna, alla hade typ såna vid kinden men inte jag.


Jag skrev istället "frej" på benet och gjorde en smile:


Snyggt va? :P


Issa alltid lika gullig! xD


Naaw jag längtar tillbaks sååå mycke!


Höhö jag är fortfarande den gröna pluppen :D


Gullungar! :P


Fiina Tove !


Glada och fina Emma!


Coola Sara! :D


Laget jag älskar er!!!!


Vi vann den matchen ofc :P


Haha! Den här bilden är såå rolig och skön! Emilia visste inte att Micke var bakom xD


Haha fiina Issa! xD

Nu måste jag gå ner och käka grillat men det kommer mer bilder sen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0