Ni måste läsa för det är ärligt talat dramatiskt! xD

Hola hola!

Det där var lite spanska det, idag har jag spenderat lite av min tid på studtsmattan, hemma hos pappa, min gamla skola och självklart min nuvarande skola! :) Det var verkligen en asbra rolig dag och det är verkligen ovanligt att det är en asbra rolig dag på en tisdag men har man dom kompisarna som jag och några andra har, då blir dagen riktigt härlig! :P Dom här roliga sakerna hände idag: I skolan så stod jag och många andra utanför en dörr som ledde in till SO:n och kollade in i ett slags "fönster" och gjorde grimaser åt våran asbraiga SO lärare.

Det satt en kille där inne som såg oss och då satt han där, sen slutade vi göra grimarser och började prata istället så Kimsy lutar sig mot dörren till SO:n. Då kommer den där killen ut asarg på oss och han bara smäller upp dörren där Kimsy står och lutar sig med huvudet! :mad: Kimsy slog då såklart i huvudet och vi andra ba: Oj hur gick det Kimsy medan han bara sticker från lektionen. Sen kom han tillbaks och då var vi typ jätterädda eller iaf jag, lite senare när jag inte är vid dörren längre utan någon annanstans i skolan så berättade några att han hade kommit ut och typ skrikit på några, sen gick jag, Karro, Rebecka och Sofia tillbaks och då går han ut och kollar på schemat som sitter på fönstret och då går Elin fram och ställer sig där för att också kolla på schemat för att skämta med oss dårå men då slår han henne på hennes mapp som hon bär! Han är helt sjuk tycker jag men det tycker nog några andra också.

Aja sen lite senare på dagen gick jag, Rebecka och Karro in till ett musikrum där vi flummade jättemycket, Karro gjorde värsta ashöga och roliga skrattet så alla satt och garva jättehögt och sprang runt istället för att spela på instrumenten! xD Jag gjorde också en gångstil som gjorde att jag inte kunde stanna eller jo men det "gick" inte, haha xD! Jag ska fråga dom om inte nån kan filma medan vi andra går den gångstilen så kan jag sedan lägga upp videon här på bloggen!

Innan vi kommit in till musikrummet så var det några tjejer som går i nian som också ville komma in till musikrummet så dom stod utanför personalrummet och väntade precis som Karro och jag. Helt plötsligt så sa en tjej som stod typ 70 centimeter ifrån mig: "Jag känner igen henne" och pekade på mig, jag ba äh.. hej... :D Det var jätteläskigt när hon stod och pekade på mig och sa "jag känner igen dig" flera gånger! Aja nu ska jag åka iväg till ICA med mamma och Emil (min lillebror) så hej då jag skriver mera senare! // sOphia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gick också in i musikrummet! Anders borde trott att vi höll på att riva musikrummet xD

2010-06-01 @ 19:49:13
Postat av: Leia ♥

Spanska är svårt tycker jag :P

2010-06-03 @ 12:56:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: ja det har jag haft! ;D

förlåt för sent svar!

2010-06-03 @ 16:51:02
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

jättebra blogg kram :D

2010-06-04 @ 22:20:12
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: emelie

är allt bra med dig? :)

2010-06-05 @ 09:35:02
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0