Tråkig uppdatering ska ändras!

Jag vet att uppdateringen har och är jättetråkig nu under sommarlovet men jag ska bättra mig, jag ska skriva roligare än vad jag gjort på längeoch därför tänkte jag lägga ut en video men förs ska jag bajsa eller najsa lite grann, dom första byxorna (dom som är röda) dom tycker jag verkligen är asnajsiga för jag gillar färgen rött på brallor fast dom sitter liite för tajt men på JC finns det ett par röda brallor som jag ska köpa och dom sitter perfekt! :) Så dom röda brallorna blir en solklar najsning! Dom andra byxorna är såå fula tycker jag men vad tycker ni? Dom är så glansiga och det gillar icke jag så det blir en baajsning! Har jag rätt eller fel, vad tycker ni?

Nu ska jag lägga ut en video så hej då skriver snart. // sOphia


Dom här är en najsning! :thumbup:                                 Dom här är en bajsning! :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0