Svenska sjöar är bäst! (ibland)

Hej!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev men jag har ju vart på aros och gjort lite andra saker, aros var sååå himla kul asså! Jag vill tillbaks nuuuuuuuuuu, det går typ inte att förklara hur kul det var men det var grymt askul!!! Jag har badat i förra området med Rebecka, Skavlöten, varit på 60 års kalas hos min "farmor", lääst, fått en ny design gjord av Rebecka (tack Rebecka!) och jag har blivit brunare!

Idag är det ju midsommar så glad midsommar på er allihopa! Jag, Emil, pappa och August (pappas tjejs barn) var på Skavlöten idag och det var askul för svenska sjöar föredrar jag ibland mer än utländska för då vet man att man inte behöver oroa sig för att bli bränd av nån himla manet eller bli biten av nån scary fisk så det var skönt att bada i en svensk sjö! :)


Till lunch blev det fattiga riddare och pannkaka och nu är jag här hos mamma med Rebecka, hennes familj, Bettan, Pia och självklart Micke som också bor här :D Vi ska typ spela kubb snart och göra något mer också men så ni vet så kommer bilderna från aros cupen lite senare förmodligen imorron, aja nu ska jag vara lite social men jag är sååå trött och Rebecka sitter och spelar nåt Pokémon spel så båda har väldigt kul :P Höhö jag skriver mer senare och kanske lägger upp bilderna snart eller imorgon, ha det gott! // sOphia


Grr!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Glad midsommar!! Saknar er! Vi ses snart, kommer hem på Tisdag. Ha det bäst!

2010-06-25 @ 20:09:35
URL: http://sofiascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0