Skolavslutning tomorrow!

Hej hej!

Imorgon är det ju skolavslutning och det ska bli så himla soft! Men jag kan inte fatta hur det kan ha gått ett år sen vi börja... det känns typ som att det har gått några månader inte ett helt år! I April var det ju snö och nu är det skolavslutning och soligt, aja här kommer lite bilder:


Här var det snö och alla klädde sig varmt och skönt! x)


Här också!


Här också!


Haha! xD


När jag väntade på tåget till Täby C så hittade jag någon himla galning som sniffade luft!
Haha, nä jag bara skojja xD Det är ju Sofia! :D


Jag klädde mig också varmt! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

Härliga bilder! Allt bra? :)

2010-06-10 @ 15:58:54
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0