Ska tälta på tomten med Tilda!

Hej hej!

Just nu är jag med Tilda, hemma hos henne också och det har jag varit hela dan men vi har också varit på Skavlöten och badat i den svenska sjön! :D Vi träffade några kompisar också så dom bada vi lite med och vi simmade ut till en brygga ut i vattnet också gjorde vi sandtatueringar på våra ryggar (vi härmade min kompis idé) och det blev lyckat! :) Vi köpte glass och en smörgås och sn när vi kom hem bestämde vi oss för att sova över hos Tilda i ett tält så för typ 5 minuter sen satt jag och skrev ett inlägg i tältet men sen laddades datorn ut så det inlägget blev inget!

Vi har flummat väldigt mycket men det gör vi alltid så det är väl ingen nyhet men juste! Jag har lite bilder att visa er men dom kommer imorgon för nu ska vi gör något eller bara slappa här framför tvn, får se aja hej då önska mig lycka till till att sova bra i tältet för vi kan inte sträcka på benen utan vi måste kura ihop oss! xD Aja det blir en riktig frilluftsnatt (stavning?) hej då! // sOphia


Hoppas det inte börjar regna!


Kommentarer
Postat av: cixi

hihi, kul!:)

2010-06-29 @ 18:12:30
URL: http://cixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0