Shopping!

Nu tänkte jag lägga in bildern apå det jag köpt, i förra inlägget kan ni också se bilder fast från stan så kolla gärna där.

Bildbomb:


Jag inne på Monkis häftiga omklädningsrum! :D


Här också....


Haha! Rebecka dricker fast asså hon dricker ju inte sådär på riktigt eller vad man nu ska säga....


Haha det ser på nåt sett ut som att min näsa är jättelång men det är den icke! :)


Det ser ut som att Rebecka är värsta jätten jämfört med mig men det är hon intee!


Här sitter jag i bilen på vägen hem med Rebecka, vi var i Kista.


Den här t-shirten köpte jag inne på New Yorker, den är lite somrig tycker jag... då menar
jag den blåa färgen!


Det här linnet köpte jag också där, I ♥ football!


Den här kalendern köpte jag också för att jag behöver en ny nu till hösten!


Båda dom här örhängena köpte jag på den där affären, det står under sköldpaddorna!

 

 

 





Kommentarer
Postat av: Karolina

Vart köpte du kalendern? :)

2010-06-14 @ 10:42:43
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0