Planer för idag:

Idag ska jag vara med Alice men först ska hon duscha och sen ska jag eller hon komma över till varandra, vad vi ska göra vet jag inte men det blir alltid något roligt! :) Jag har inte köpt godis som jag skulle gjort igår eftersom det var lördag så vi kanske kan gå ner till ICA och göra det idag! :D I det området jag bodde i förut med mamma dåra där finns det en pool som dom fyllde förra veckan så den är nog färdig nu.... Alice och jag kanske kan gå ner dit och bada! Det är inte topp väder men det spelar ingen roll, juste nu är Sofia den lilla lylloosten i Californien! Ååh Sofia alla längtar efter dig och vi hoppas eller vi vet att du har det asbra där, kom hem snaart! Aja nu ska jag fota det jag köpte igår och i förrgår så hej då! // sOphia


Det här ser ju inte bara lite härligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0